תקלה עולמית בוואטסאפ : וואטסאפ | mako / גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. תקל×
תקל×" עולמית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 from a7.org
סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום:

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום:

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. לא מצליחים לשלוח ×
לא מצליחים לשלוח ×"ו×"עת וואטסאפ? from www.angeles.co.il
סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות.

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. לא מצליחים לשלוח ×
לא מצליחים לשלוח ×"ו×"עת וואטסאפ? from www.angeles.co.il
בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, .

בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

תקלה עולמית בוואטסאפ : וואטסאפ | mako / גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.. בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .